تمیز کردن قسمت های داخلی کولر گازی

آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 278
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 313
بازدید ماه : 2624
بازدید سال : 14594
بازدید کلی : 207439






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401
نظرات

هنگامی که به یک کولر گازی جدید برای خانه خود نیاز دارید، برآورد نیازهای شما به تنهایی می تواند منجر به خرید اسپلیت بسیار بزرگ یا خیلی کوچک برای خانه شما شود. برای تجهیز منزلتان به کولر گازی به متخصصی نیاز دارید که اعداد مناسب را به شما بدهد. کارشناسان سیستم شما را بسته به عواملی مانند حجم خنک کننده، دمای محیط و زمان کار در نظر می گیرند. آنها این را محاسبه بار خنک کننده می نامند و آن را با تعداد "تن" خنک کننده مورد نیاز اندازه گیری می کنند.

بازرسی و نگهداری منظم

در حالی که بسیاری از افراد می توانند اصول اولیه را انجام دهند، بازرسی های عمیق کولر گازی شما به افراد ماهر نیاز دارد. سرویس و نگهداری واقعی سالانه کولر گازی نیاز به دستان مجربی دارد و نباید از آنها غافل شد زیرا موارد متعددی وجود دارد که نیاز به کالیبراسیون و بازرسی دقیق دارد. سرویس، نگهداری و تنظیم فقط توسط پرسنل خدماتی انجام می شود که دارای مجموعه ای از مهارت ها و ابزارهای خوب با تجربه کافی در صنعت تبرید هستند. سرویس منظم تهویه مطبوع می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

مسائل برق

کولر گازی دارای اکوسیستم پیچیده ای از سیم ها، موتورها و لوله های برق است که دسترسی افراد ناآشنا به این سیستم ها را غیرممکن می کند. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است وسوسه شوند که عیوب الکتریکی را خودشان بررسی کنند، این توصیه نمی شود. مدارهای آنها کاملاً پیچیده است و ممکن است در نهایت به دلیل سیم کشی نامناسب اتصال کوتاه شود.

کمپرسور سیکل کوتاه

هنگامی که کمپرسور در یک سیستم خنک کننده مرکزی در مدت زمان کوتاهی مانند هر 15 دقیقه شروع به روشن و خاموش شدن می کند، می تواند فشار زیادی به دستگاه وارد کند. حل این مشکل پیچیده است زیرا ممکن است چندین احتمال وجود داشته باشد که چرا این اتفاق می افتد. باید در اسرع وقت مراقب باشید زیرا فشار زیادی به کولر گازی شما وارد می کند و می تواند منجر به سایش زودرس قطعات و یا حتی خرابی کامل شود. آنچه تعیین این موضوع را به ویژه دشوار می کند، تعداد سیستم های احتمالی است که ممکن است مقصر باشند. این یک مثال عالی از کاری است که باید به یک متخصص باتجربه تهویه مطبوع اجازه انجام دهد.

اگر به دنبال سرویس کولر گازی در تهران هستید، شرکت سرویسکاران می تواند به شما در رفع نیازهای گرمایشی و سرمایشی از جمله سرویس و نگهداری کولر گازی کمک کند. با بیش از 3 دهه تجربه، به شدت توصیه می شود.

خدمات تهویه مطبوع ما در حین سرویس AC تعدادی از وظایف را انجام می دهد، از جمله:

قطعات داخلی را بررسی و تمیز کنید
ما به اجزای ضروری مانند فن، کویل اواپراتور و سطوح مبرد نگاه می کنیم تا مطمئن شویم کندانسور شما به درستی کار می کند.

روغن کاری اجزای متحرک

روغنی نگه داشتن قطعات متحرک به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ساییدگی کمک می کند. قطعاتی که اغلب روغن کاری نمی شوند ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض بیشتری داشته باشند.

خط تخلیه کندانس را تمیز کنید

این لوله به تجهیزات شما کمک می کند تا از شر مایعات اضافی که هنگام کار کولر گازی ایجاد می شوند خلاص شوند. اگر لوله به طور منظم توسط متخصص سرویس نگیرد، کپک می تواند باعث انسداد و سوراخ شود.

بررسی عملکرد کامل تجهیزات

ما اتصالات الکتریکی را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کولر گازی اسپلیت شما یک کولر مطمئن و کم مصرف است. ما همچنین مطمئن خواهیم شد که ترموستات شما به درستی تنظیم شده است و فیلتر هوای شما را به کیفیت هوای داخلی ایده آل تغییر می دهیم.

نیاز به سرویس و نگهداری سالانه کولر گازی

سرویس و نگهداری منظم چیزی است که نباید آن را به تأخیر بیندازید، و این به ویژه در مورد سیستم های تهویه مطبوع صادق است. این به این دلیل است که در حالی که آنها از نظر ساختاری مقاوم هستند، برخی از کالیبراسیون های داخلی آنها به شرایط خارجی حساس هستند. عامل دیگر زمان اجرا است - یک سیستم تهویه مطبوع معمولی حول یک برنامه عملیاتی بلند مدت اجرا می شود. هنگامی که به طور دوره ای کولر گازی خود را سرویس و نگهداری می کنید، مزایای قابل توجهی خواهید داشت. واقعیت این است که هزینه نگهداری و تعمیر منظم کولر گازی می تواند شما را از تعمیرات بسیار گرانتر در آینده نجات دهد.

مزایای سرویس فصلی کولر گازی

سرویس فصلی منظم کولر گازی می تواند عملکرد اسپلیت را افزایش داده و قبض برق را کاهش دهد. یک کولر گازی خارج از سرویس ممکن است انرژی بیشتری برای تامین هوای خنک مصرف کند یا ممکن است به دلایلی مانند نشتی گاز خنک کننده موثر ارائه نکند. در طول خدمات تعمیر و نگهداری کولر گازی، تکنسین مسائلی مانند نشت گاز یا هر گونه مشکل دیگری که در عملکرد بهینه کولر گازی شما اختلال ایجاد می کند را بررسی می کند. یک مشکل کوچک حل نشده می تواند بعداً به یک مشکل بزرگ تبدیل شود و به تعمیرات گران قیمت منجر شود. سرویس فصلی و نگهداری پیشگیرانه، تشخیص به موقع ایرادات و رفع آنها در دراز مدت موجب صرفه جویی می شود.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود